MP3SAYT.AZ

Gökhan Türkmen - Taş mp3

Yüklenib: 4199

Mahni vaxti: 03:59

Mahni adi: Taş

Fayl hecmi: 5.49 Mb

Bitrate: 320 kbps

Mp3 dinle
Mp3 Endir - MP3SAYT.AZ
Zengimcell

Gökhan Türkmen mp3 mahnilar

Gökhan Türkmen - Taş mahni sozleri haqqinda

Guzel sarki Möhteşem senetkar. Türkiyeye salamlar 17/10/2017 yaz bi kenara kalsın Yıl 2017 Unsere Zeiten 251 dislike ayağı taşa takılanlar Bir sene öncesine kadardır bilmiyordum İsmail hocam sağolun 1 sene öncesinde Ankara gezisinden beri kesintisiz dinliyorum şimdi çocuksun sen veletler dinleyemez diyorlar ne var 6 ya gidiyorum ister çocuk de ister yetişkin ne var çocuklar dinleyemez diye bişey mi var? YOKUŞA TAŞ KOYMUŞ SÜRMİYİM DİYE 2m ne ya! yıl 2017 ve 22020 ye kadar dinleriim (tabi ölmessek allahın izniyle) Yokmudur halen dinleyenler ? .yolunuza taş mı koydular yoksa ? 2017 de izleyenler ben ekin beril den gelen sadece ben miyim ? ¿ Seni sevmiyorum artık müthiş şarkı ya buray yine yaptı yapacağını tekrar butonunu bozucam sonjnfa Yoluna taş koydum ellerin olma benim ol diye ponçiğim Yıl 2016 hala severek dinleyenlerr böyle Daft Punk ve Clean Bandit karışımı sanki konuk Gökhan'mış gibi adam 5 saniye geç doğsa nakarat olarak doğcakmış Yıl 2017 1 disslike ozan doğulu 10 NUMARA Hkn bunu begendi Remix şarkıyla sevişiyormuşcasına tatlı ve cuk oturmuş. Üstüne tanımam Olmuş Tebrik Hakan Türkmen Orjinalinden daha güzel olmuş tebrikler Şarkı Taş gibi olmuş REMİX İN DİBİNE VURMUŞSUN AĞABEY Abi çok cool olmamış mı ya Aga cok iyi be Bana gökhan türkmeni sevdiren adam Hakan Kabil Ruhunda gizlediği şeyleri dışa vurmaktan büsbütün kaçınmaktadır muhteşem olmuş günlerdir nereyse aralıksız dinliyorum tebrikler parcanin orjinali çöpmüş bunu dinlesikten sonra armin dinlese sektör değiştirir oto yıkama açar. çok başarılı Bu şarkı neden 100 milyon tıklanmıyor anlamıyorum. Sanat bu şarkılarda anlayan yok Çok güzel bir şarkı olmuş


Youtube mp3 Zengimcell
Mp3mahnilar.az
MP3SAYT.AZ
Mp3 yukleme sayti azeri mahnilar turk mahnilar
a: 0